wELcOMe to mY sWeeT HoMe

((BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM..))

My LoVeLy FaMiLy

Isnin, 28 Februari 2011

me n my dear..

 ini lah aku n my lovely husband..hehe..muka bila b`gmbar msti nk series tau..ish x suke tau..suke sgt nk dengki2 aku ni nk sedap ayat suke sgt dengki `bini` dia ni..hari2 ade je la point dia nk kenakan aku.. kdg2 boleh jd gaduh...ala gaduh2 manja gitu..aku rasa bhgia sgt dgn my hubby with anak2 kami..
 my hubby nie seorg yg penyayang tp agak lurus ckitla..sorry syg jgn mare tau kalau bace blog ayg ni..hehe..dia jugak baik hati suke tolong org dan seorg yg rajin sgt..bolehla di kategorikan rajin gak..itu yg aku suke n syg sgt kt dia..to my dear ayg love u n miss u sooo mmmuccchhhh 4 ever......n ever....doakan la kebahagiaan keluarga kami bahagia,aman sejahtera selamanya dan sentiasa dlm rahmat yg maha esa..aminnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...